boy gets girl, boy loses girl, boy gets cute girl back

Hejsan hoppsan! Jag har fått i uppdrag av mor min att skriva min dagbok på svenska istället för engelska pga jag håller på och tappa svenskan, speciellt som jag flyttar till Canada i Augusti. Valde här istället för dagbok skriver man ju på kvällen, då orkar man ju inte hålla på med massa språkomställningar så kör på engelska där istället.

Ja.

Idag åkte jag till Nacka Forum med mina syrra och skulle kolla på mobiler. Min gick sönder för typ en månad sedan och har levt utan sen dess. Typ avskärd från samhället. Fast det glömde vi. Vi gick runt och kollade i affärer och käkade på Burger King istället. Jag hittade grymt snygga shorts som jag tänkte köpa - tills jag upptäckte att min mami har lyckats få mitt konto spärrat. Thumbs up!

Jag hittade en helt underbar blogg idag! Jag älskar Fians blogg och hittar massa awesomeness därifrån. Bland annat Fatimas blogg! Checka her out hon är grym jao.

Jeansen som Janet har i videon till All For You är ju sjukt snygga! Känns galet 90-taliga, verklig nostalgitripp hela videon egentligen. Det var typ såna här jeans som allas morsor sprang runt i. Såna ska jag köpa!

(Lulligt inlägg.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0