your man's a headache, I'll be your aspirin.

Hemmaaaaa, lalaalalalllallalala. Eller ja, vart hemma några timmar nu.. Chill dag faktiskt, delade ut tidningarna, drack milkshake med Friday, åkte hem till mig med Friday, dansade med Friday några timmar.. Nu sitter jag här. Ska sova. Efter nattens äventyr är jag faktiskt trött.
Jag vill att det ska bli tisdag, snabbtsnabbtsnabbt! Eller, på sätt och vis inte. Jag vill för att då börjar jag i min nya, underbara skola. Jag vill inte för då är lovet slut. Har massa planerat! Imorn ska jag förhoppningsvis gå på This is it med Mollman. Taggad! Frida lärde mig Beat it-dansen, den som BouncE och gänget körde på Sergel, fick nya MJ-krafter. På fredag ska jag och Frida nog in till staden för att fixa grejer till Halloween. På lördag är det Halloween. På söndag ska jag troligtvis träffa Jessica och kanske gå på Harry Potter (för fjärde eller femte gången) med Frida. Fytusan vad jag älskar Harry Potter! Åååh.

Fast jag vill nog mer att det ska bli tisdag. Ja, det vill jag. För då är allt back to normal. Då börjar dansen igen (nio dagar kvar, aaaaaaah!), första dagen i skolan som sagt, plus att på söndag nästa vecka ska jag och Molle, kanske Frida, gå på DiAmbras drop-inklasser på Marikas, Softa Söndagar. Ambra Succi har hiphop tror jag att det var, nicenice. Vi ska gå flera gånger, blir till att lägga ned pengar, men det får det banne mig vara värt! 100 kr per gång kostar det. Alvaro Aguilera från BouncE har klasser efter att Ambra har haft sina. Frida är supertaggad (jag med iof), hon är typ Alvaros största fan, haha.
Synd bara att BouncE ska lägga av. Jag, Molle och Frida ska gå på The last bounce. Ska bli kul att se BouncE live, men det blir ju desto tristare att veta att det är sista gången.

Låttips;
Roger Troutman - Midnight Hour
Låten vi dansar till på street


Love / REBECKAAAAAAAAA


'CAUSE YOU'RE SIMPLY THE BEST THING I NEVER HAD
Vad jag älskar den raden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0