with big willie style all in it

Inatt satt jag uppe till tre och kissade på mig med Frida över msn. Vid tolv-tiden sade hon att något krafsade mot väggarna på hennes stuga. Så höll det på, krafs krafs krafs. Och ibland fifflade det som var där ute med handtaget. Scaaaary! Så jag satt uppe med numret till polisen inslaget på mobilen och var hur redo som helst att skicka dit hela landets försvarskår. Sen slutade det dock, och vi fick sova. Idag ska vi till McDonald's och dricka mjölkskak. Tjuhu. Peace! /beX


The mountains are wide and the ocean is blue
They both look pretty good, baby girl
but then so do you
And even though I know we can't be us I'm not sad
'cause you're simply the best thing I never had


Kommentarer
Postat av: Friday

Jag pissade på mig ett antal ggr. Herregud, var så nära på att dö.

Yesssssssss, mjölkskak here we commeee.

2009-10-28 @ 15:10:54
URL: http://narcia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0