I go by the name of Jerry Hoff and I wanna be your friend not your enemy

Hallooweeeeeeeen imorn. Panik!!! Ineg naning om vad jag ska klä ut mig till. Eller jo, en aning har jag. Bellatrix Lestrange/Morgan LaFey. Men hur fasen klär man ut sig till Bellatrix Lestrange utan tillgång till gotisk klänning, gotiska accessories, gotiskt hår osv.. Håret blir nog ganska lätt att fixa, så länge jag inte plattar / flätar det så är det kirrat. Superstort hår naturligt ju.
Får till att sitta och glo på Bellatrix/Helena Bonham Carter-bilder hela dagen för att få inspiration och sen leka lite kreativ med det man har simply 'nuff.

Idag ringde jag i alla fall MediaGymnasiet och sade att jag ska börja där. Så nu går jag i två skolor samtidigt. Är inskriven i både MG och Nacka Gymnasium. Men på måndag ska jag till Nacka och skriva ut mig och fixa lite omdömmen. Känns lite sådär med omdömmena, eftersom att jag inte gått på många spanskalektioner (mer än hälften i alla fall), jag har inte lämnat in två arbeten på svenskan, jag gjorde INTE bra ifrån mig på turismprojektet, tyvärr. Hade varit skitkul annars, jag skulle göra ett collage/affisch/broschyr för dansintresserade turister som kommer till Stockholm. Tanken var att jag skulle göra värsta grejen, skitball skulle den bli. Det är ju dans! Kan inte bli mindre än asballt när man pysslar med sånt man verkligen brinner för. Det här innebar ju att jag skulle få sitta och leta BouncE-shower, kolla på dansvideos från tävlingar, intervjua dansmasters som min danslärare och min facebookkompis (hoho) Anik som VANN Scandinavian SuperJam, Bonnie & Clyde-tävlingen!!!

Så blev det inte riktigt, nej. Jag började i princip med hela grejen samma dag som den skulle vara inlämnad. Jag använde ungefär tjugo gånger för mycket lim till pappret där det stod lite om BouncE's show "Insane in the Brain" och dansmuséet. Sen hängde det en ful broschyr med olika hotell ned från affischen i en ful pappersfläta som jag slängde ihop på tre sekunder.
Jahapp.
Det var det det.
Så de där omdömmena kommer nog inte vara så roliga att få. Speciellt inte visa mamma som tror att jag får MVG plusplusplus på allt jag gör. Heh. Fan. Min bubbla sprack.
Men i matten går det bra i alla fall. Fast jag har tappat bort provet, innan det hann bli rättat. Så.. där kanske jag inte får något omdömme alls. Eftersom hon inte har något att gå på.
Nu vet jag! I försäljning & service kan jag ju inte få något annat än bra! Jag fick ju faktiskt.. det kommer jag inte ihåg. Haha, shit. Jag minns inte vad jag fick på provet. Men bra var det i alla fall! MVG tror jag.
På en lektion som jag inte kommer ihåg vad den heter, jo, juste, praktisk marknadsföring, på det provet fick jag MVG+! <----- That's the real me ;)

all you need is love / Rebbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0