he knows how to play, itty, pitty, baby.. POTTER

Sitter här och lyssnar på MJ. Vaknade för en halvtimma sen. Ett utomordentligt tecken på att jag bör gå och lägga mig tidigare. På sätt och vis gjorde jag ju i och för sig just det - bara att jag sen låg och lyssnade på Michael i två timmar.
Intressant? Of course it is.
Idag är det förresten en utav mina favorit dagar..


HALLOWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

Vad ska ni göra/klä ut er till? Jag tänker försöka mig på Bellatrix Lestrange i Harry Potter/Morgan Le Fay i Merlin. De ser ju i princip likadana ut (samma skådespelerska, världens bästa Helena Bonham Carter). Men det lär bli svårt! Håret har jag redan, mitt hår är rätt så skitstort naturligt, om jag inte borstar det osv. Röda läppar och vit hy.. Eller iof, Bellatrix har kanske inte så himla vit hy. Det går att fixa hur som helst. Klänningen däremot.. Hur fasen ska jag få till den med det jag redan har? Kommer aldrig gå. Jag har EN svart klänning, och den ser inte ut som något Bellatrix skulle ha på sig om vi säger så. We'll see about that. Kommer förmodligen komma upp bilder här i bloggen hur som helst. Haha, även om jag inte ska på nån Halloween-fest eller något sånt. Haha, shit. Gissa vad jag ska göra? Jag ska ha skitkul, jag ska vara här hemma med min syrra hela dagen och städa mitt rum. Det är vad jag ska göra. Och pynta huset och fixa massa Halloween-grejer. Sedan kommer mamma hem inatt.. då blir det livat till tusen! Not. Aja. Det är kul att klä ut sig. Och att leka Hogwarts-elev. Mörk Hogwarts-elev. Leka Voldemort-anhängare.

Eller ska jag vara Luna Lovegood? Fasen att det ska vara så svårt att välja!

Bellatrix Lestrange


Morgan Le Fay


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Jag märkte det. x)

2009-10-31 @ 19:59:52
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0