TUESDAY 17TH NOVEMBER

Morsning! Hinner skriva lite innan jag drar till plugget. Börjar tolv, hade ingen matte idag. Najs. Ska börja med en ny lektion idag, vi testar på just nu, slutade igår med journalistiken. Ingen aning om vad vi ska ha idag, en i min klass tror teve, hoppas :D
Ska träffa Jess efter skolan också, FINALLY. Alltså, den här tjejen har jag känt i hela mitt liv. Och har inte träffat henne på typ ett år. Shit. SKANDAL.
Ska kolla på Buttericks efter fejk-cigarrer. Och någonstans där de säljer smink. Där ska jag leta efter smink alltså, inte fejk-cigarrer.
Haha, förresten. Igårkväll när jag duschade slutade min vänstra underarms muskel helt sluta fungera! Helt sjukt var det. Mitt när jag stod och sköljde ur schampot. Gjorde asont. Haha, shit vad jag garvade. Kunde inte sluta. Det sitter fortfarande i lite, får satans ont när jag använder muskeln. Hahahaha.
FÖRLAMAAAAAAAD

Nu måste jag springa jävligt fort ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0