to escape the world i've got to enjoy that simple dance.

Ååååååh, jag älskar min nya skola! Verkar skitbra, skitkul och så vidare. Har inte träffat klassen än, bara tre från den och dem verkade asnice! Jag har skitnice (hehe) tider också, i Nacka var min längsta "sovmorgon" till kvart i tio. Här börjar jag som senast tolv! Det är ju typ så sent som det bara blir! Herreminskapare..
Fredagar sög dock, från åtta till fyra. Tiderna i sig kan jag leva med, bara att jag måste gå upp så satans tidigt, och så kommer jag hem så sent.
Learn to live with it.

Hade matte idag vilket visade sig vara urenkelt, det gillar vi. Sedan hade jag journalistik, där jag intervjuade en tjej från en annan klass, sedan fick vi sluta.
Jag kom till skolan halv tio, då skulle en lärare visa mig runt. Hon trodde att min matte började tio över tio. Ehhhh.. Nej. Den började kvart över elva. TACK! När jag gick runt där i en tankering och funderade på vad fan jag skulle göra i en skola jag inte hittar toaletten i, så sprang helt plötsligt Li in i mig. Så jag drog till McDonald's och käkade med henne och hennes kompis.

Skulle egentligen ha hämtat ut biljetterna till This is it idag. Men eftersom Rigoletto inte öppnar förrän fem, och jag slutade runt ett-två, så sket jag i det och bokar om istället. PÅ FREDAG SMÄLLER DET (för andra gången)!!!!!! Iiiiiiiih.

Låttips: Michael Jackson - Blood on the dancefloor



Edinburgh pic! Kommer fler snart. Dörren är öppen till vår lägenhet på Ardenlee/Eyre guest house.






Love, peace & understanding //Rebbie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0