they print my message in the saturday sun

-.-

VAD gör jag uppe klockan halv sex när jag börjar elva?!
Så surt att vakna, känna smärtan i armen, halsen och huvudet, och ändå tänka att nej, idag ska jag gå till skolan, vad som än händer! Och så inser man att det kommer vara jävligt onödigt att åka till skolan nu. För då skulle jag ha spanska i en timme, och sen skulle jag ha en tre timmars lång håltimme utan lunch. Sounds like.. NOT. Så jag ska sjukanmäla mig på spanskan och gå på mediagrejen och bilden. Bilden är rolig, får hålla på massa med Michael Jackson där ju :D

Jaja. Är ju fredag iaf. Insåg jag nu när jag funderade på ifall jag har dans idag eller inte. Call me tankspridd liksom. En dag utan danslektion är inte rolig. Men fredagar är najs även utan danslektion, eftersom jag har dans både torsdagar och lördagar! Lördagar efter klockan tre är den sämsta tiden på veckan - då är det sex dagar kvar till nästa danslektion! Shit, how do I make it through :O


Kärlek /  Rebbie :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0