SWEETTALK

Herreguuud vad lång tid makaronerna tar att koka! Det står på paketet att det tar nio minuter. Nu har det gått elva minuter, och inte en bubbla har dykt upp! Och ja, jag har satt på spisen.
(Direkt efter jag skrev det där började det koka.)
(Direkt efter jag skrev det där kokade det över.)
Var i stan idag efter skolan och träffade Jess. Hon var sig lik! Inte förändrats det minsta. Bra grejer, det. Skulle leta efter smink-grej som sagt, men det kunde man visst bara köpa via tv. Jaha.
Hittade iallafall grejen jag letade efter på H&M, saknades femtio kronor så hängde undan den och ska dra dit imorgon istället. Var något jag skulle fixa imorgon också.. Det har jag glömt. Bra där!

Jag kom på att jag måste fixa till min önskelista! Snart är det jul ju, bara en månad och sju dagar kvar :O  Jag skrev en önskelista den 29;nde december förra året (dagen efter min födelsedag) så jag har redan en.. Men jag undrar vad jag kan ha önskat mig tidigare år? I år är det bara pappersgrejer, typ presentkort.. Och skivor, visserligen, men man vill ju ha riktiga, stora paket!!

Nu ska jag fixa lite käk och kolla tv ♥

En riktigt mysig bild på mig och Jess, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0