SUNDAY 15TH NOVEMBER

Inte mycket till bloggande idag inte! Everything's back to normal, then. Har vart hos världens mysigaste familj och fikat. Brorsorna i familjen måste vara de sötaste pöjkarna i Sverige, iaf två av dem! Jag fick reda på att den äldsta, som jag alltid trott var typ två år yngre än mig, visade sig vara endast tre veckor yngre än mig. Jaha.
Så går det när man är född 28;nde december. Jävligt korkad tid på året.

Försöker få tiden att gå, vill att klockan ska bli åtta så Morden i Midsomer börjar.. Kan inte äta mitt godis förrän då!! Vill iof inte ha mer godis, nu när jag skrev det.. Problem :(

Ska måla naglarna svarta. Satt ni vet precis allt som håller på i mitt liv. Very Important Information.

Jermaine Jackson and Hazel Gordy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0