I'm a nice person, I just took a shower, I wash my hair!

Sprutan då. Haha, shit, var nog lite mindre uppjagad än jag gav sken utav att vara. Var inte nervös eller så alls. Men jag fick lite panik miljondelssekunden innan hon stack till, då hon sade "Då sticker jag då!" lite halventusiastiskt. Jaha.. tack då KÄRRINGJÄVEL. Haha, nejdå. Men tycker inte att dem ska säga till. Jag är inte rädd för sprutor. Men vem som helst kan ju få panik liksom.
Känner inte av något än. Nu känner jag sex som har tagit sprutan, bortsett från mig själv och syrran. Min kompis Dillard i USA mådde riktigt skit efter den, som om allt var meningslöst. Huruvida detta var konsekvenser av sprutan eller inte kan man ju inte vara riktigt säker på, haha. De andra fick ont i armen, feber, kände som att överkroppen var lite bortdomnad osv. Än så länge har jag inte känt något. Eller jo, det känns lite konstigt i armen. Men det är säkert illusion. Man förväntar sig att det ska kännas något - då gör det det också.

Lite konstigt var det där man tog sprutan. Det kändes typ som att.. Ja, man kände att man lever i en epidemi-tid. Nu är ju det här inte riktigt en epidemi. Men ungefär. Det var i en stor gympasal tror jag, där det var massa människor som tog sprutor samtidigt. Kändes som att det var världskrig, och att vi var tvungna att skydda oss mot bomberna genom sprutor. Eller som att det var ett skyddsrum. Äh, vet inte hur jag ska förklara. Nu skiter vi i det här. Vi glömmer textbiten ovanför, yes?
Det kändes som att det var pesten.


Juste fan, glömde säga.. Jag kan inte gå framlänges längre! Make me famous.

Shit. Klockan är tjugo över åtta!!!! Jag trodde att den var typ sju eller nåt. Fasen. Jag som trodde att jag skulle kunna sitta och glo på MJ i flera timmar till - icke sa nicke. Jahapp. Det var den lyckokicken det.

G'nighty nightingales!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0