I want your love and I want your revenge

Yellow! Kom precis hem från skolan och staden, åkte in dit efter med Juhäny för att hämta tröjan.. Träffade lite kompisar på bussen också.
Har badminton ikväll egentligen, men jag har så jäkla ont i huvudet, och är så seg! Det enda vi gjorde i skolan var att skriva om Helen Keller (har skrivit om henne här i bloggen tidigare). I tre och en halv timma! Skrev! Bara! Aaaah! Omänskligt.
Är lite deprimerad. Eller, jag skojade bara, kom ju på nu att jag har dans imorgon! Finally! Vill ha dans varje dag egentligen. Men det blir ju liiiite dyrt. Ska önska i julklapp/födelsedagspresent att få ta en till dansklass, isåfall har jag dans tre gånger i veckan. Isåfall skulle jag vilja ta popping på danscenter, men det är ju så dyrt där.. Ifall jag skulle få ta en till klass så skulle det nog vara en billigare. Men det skulle vara så kul att ta popping på danscenter, känner läraren :D

Nu ska jag dansa, ha en fin kväll ♥

Såhär mycket tycker vi om dans

|---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0