I want your horror, I want your design

Har suttit två timmar (!) nu och fipplat med den där asfula headern där, haha. Skulle bara testa, så det är inget seriöst.. Fattar inte att jag lägger ned så mycket tid på en blogg. Feel grateful!
Hade förresten besöksrekord igen ikväll, femton, hahahahaha. Sjuuuukt patetiskt.
Sitter och funtar på om jag ska kolla på Smooth Criminal en gång, eller om jag ska lägga mig och läsa Kalle Anka på direkten.. Vill ju se videon, men jag är så jävla trött och har så satans jävla helvetes (sorry) ont i benen av att sitta såhär. Klarar knappt av en sekund mer, och Smooth Criminal long version är ju ändå rätt.. lång. Obviously.

Jag har dans imorgon!! Kom jag på nu, tänkte jag nästan skriva, och det gjorde jag också. Jag har ju tänkt på det hela daaagen. Ja, sen torsdagens dansklass. Faktiskt.
Nej, jag kollar Smooth Criminal imorgonbitti istället. Det här är tortyr. Kalle, here I come!!

Sleep tight♥ (Vafan ska man sova tight för egentligen? Nice iof. Eller, det beror ju på. Att vara inpackad i skit kanske inte är så nice, after all.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0