He left the bloodstains on the carpet

Åh. Vad jag älskar när man går upp klockan sex, käkar frukost, borstar tänderna, klär på sig, fixar frillan osv. Sedan inser man att man börjar ett, och alltså inte behöver gå upp förrän elva. Yippie ki-yay motherfucker.
Gött ändå. Att sitta i timmar och lyssna på you-know-who.
Torsdagar är gött mos. Har ju dans fän :D  Bästa dagarna på veckan är torsdagar och lördagar. Fredagar också. Dansdagar. Fredag är inte dansdag, men den är mittemellan två dansdagar, så jääääkla gött! :D
(Nej, jag är inte göteborska. Nej, jag kan inte komma på ett bättre ord än "gött". Använder det i varje mening nu för tin :D)
Tänkte blogga inatt. Men visst fan ska inte blogg.se funka. Nu är jag trött på den där skiten. Nu får de fixa det. Och det här att det oftast inte funkar att ladda upp redigerade bilder - det suger.
Men ja ä' ente bitter!

Christina Aguilera á la Dirrty-days. Good stuff.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0