four walls won't hold me tonight

Goodmorning, people of the World! Haha, jag har precis skrivit ett långt inlägg när mamma kom in, jag fick panik och stängde ned sidan. Fråga mig inte varför.
Jag är i alla fall ovanligt pepp idag för att vara en måndag. Har massa jobb att göra idag. Men jag klagar inte, jag får ju pengar för fan. Man ska akta sig för att vara svensk, annars blir livet inte roligt.
Najs i alla fall med ny vecka. Eller, det beror på vilket perspektiv man kollar ifrån. Men ett steg närmare vårshowen i alla fall! Längtar så jag går sönder. Fast ändå ser jag samtidigt fram emot det lika mycket som till en onedsövd operation i foten. Fyfan. Vill ju inte att den ska ta slut. För då är allt slut. Slut på dansklasser med Amanda som lärare!
Showen ska vara Peter Pan. Jag älskar Peter Pan! Wihoooo :D  Så ja ä gla'. Skulle vilja spela teater i pjäsen också dock, skulle vilja vara Tiger Lilja. Älskar indianer.
Boktips! Peter Pan av James Matthew Barrie. Riktigt jävla bra bok. Läste den på engelska. Vet därför inte huruvida den är på svenska eller inte.

Don't worry, be hippie  / Rebbie

P.S. Vet ni vem som också älskar Peter Pan förresten? MICHAEL JACKSON :D (jag gillade Peter Pan innan jag visste, so I think we know who the copycat is here.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3

2009-12-06 @ 12:35:14
URL: http://gloriousloveely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0