doggone it, Annie.

Sprutdags, aaaaaahh! Vill inte, vill inte, vill inte ;(   Måstemåstemåste. Äsch, ett litet stick, om ens det. Sprutsprut, klart!
Fast det sämsta med sprutan är ändå att jag har dans imorgon, och konsekvenserna på alla jag känner som tagit sprutan (fem stycken so far) har fått feber och inte kunnat röra på armen. Hela kroppen blev liksom.. numb. Vad heter det på svenska? Numb, numb.. BEDÖVAD! Så var det ja.

Ska be dem sticka i vänster, eftersom jag vet att vi kommer gå vidare i dansen imorgon, och då ska vi göra en locking-grej med höger arm. Haha, då är det nog bra om den funkar!

Shit, kommer vara spänd som attickens. Paaaainnnnnn.
Nice i alla fall att vara helt borta (det är som att jag är hög när jag har feber, hallucinerar, säger random saker, dreglar.. hehe) och kolla MJ-vids hela dagen lång :)  Hoppas jag är frisk nog att gå till skolan imorgon dock, har engelska, kulkul.

Ska ni ta sprutan? Varför/inte? Jag och min familj tar sprutan för att vi inte ska smitta ned min ack-så-sjuka mormor. Hon är verkligen jättesjuk, får hon influensan är hon körd på direkten.

Löööv / Rebbie

Michael Jackson & Michael Jordan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0