'Cause you're a criminal as long as you're mine

Gooooooooooooooo... dmorning! Ny dag med massa saker att göra. Eller. Tre. Dans, (YEY ÄNTLIGEN!), LG Winter Jam, Phriday's gangstah parteeeeey wiho. Sitter och funderar på hur jag ska göra. Dansen slutar tre. Då drar jag direkt till WJ. Ska vara hos Frida vid åtta. Behöver typ två timmar hemma. Säg två timmar. Egentligen inte, men säg. Hemma sex. Vid Stadion fyra. Hinner vara där typ en timma. Good enough for me. Var förresten ännu mer besöksrekord igår. Haha. Sexton. Tjuhu. Redan haft sju idag. För någon dag sedan fick jag vara nöjd om jag ens hade en om dagen. Borsta tänder♥

Idag ska jag ta bilder by the way! Wiho, something to look forward to.. NOT.

Låttips:
Positive K - I got a man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0