can't let her get away

Jag känner att den här bloggen håller på att mer och mer förvandlas till en minnesblogg för Michael Jackson. All kärlek i världen till dem bloggarna, såklart, men det är inte det jag vill att min blogg ska vara. Även om jag skulle vilja fylla hela den med bara MJ (fan vad lovely, hehe, men vad har vi minnesbloggar till?), så är det något annat jag vill med bloggen också. Klart att MJ kommer finnas med, förmodligen i varje inlägg. Men som det är just nu så skriver jag bara vad jag ska göra senare och lägger in en bild på MJ. Känns rätt så meningslöst, haha, tro't eller ej.
Har ni några tips på vad jag kan skriva om? Min syn på något specifikt ämne? Vad som helst, allt från listor på, jag vet inte, vilka Disney-figurer som har sexigast ögonbryn till min åsikt om flaggstångsknoppspolerartrasor.
Bring it on!

Åååh, idag kommer nya Kalle Ankan ut! :D


Jag får DAMP på bilduppladdningssystemet. Har världens ballaste bild på Michael här och så funkar det inte. Bajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0