as he came into the window, it was the sound of a crescendo.

NU SITTER JAG HÄR, haha, nerå.. Har Smooth Criminal på HÖGSTA volym här, känner att jag behöver skrika för att få fram något. Pajade precis trumhinnorna genom att sätta på Man in the mirror på högsta (och högsta på min stereo är HÖGT må jag lova), och sätta huvudet precis intill högtalarna. Smart. Men jäklar, vilken kick man fick!

Var i skolan nyss och hämtade utskrivningspapper osv. Trodde inte att jag skulle sakna klassen, eftersom jag inte riktigt kommit in i den helt. Jag måste framstå som en oerhört blyg och eländig person i klassens ögon, but oh, aren't they wrong! Imorgon ska jag gå tillbaka dit på morgonen och lämna ett papper till SYV och SÅ VIDAREEEEEEEEEE, sedan ska jag ha min första lektion i MG!
Matte.
Kul.
Början.
Kommer som sagt var sakna klassen. Inte hela klassen. Terese, Amie, Madlin, Ida, Charlina, Johanna, Jayne, Johanna, Douglas.. Ja, det var la dem.
Hejdå NG.
Had a good two months.


Nu ska jag dra till bibblan och sen dela ut tidningar! Tjolahopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0