Once you kill a cow you gotta make a burger

Jag är officiellt GaGarized and I ain't nevah goin' back.. Det finns inget bättre! (Michael Jackson räknas inte.) Jag har redan täckt min dörr (enda lediga spejset i mitt rum) med GaGa och lite andra kala fläckar som jag lyckades trycka in några små bilder på också. Helt fantastisk är hon, Stefani Germanotta!

Nu ska jag sova lite granna, sen ska jag upp tidigt imorn bitti för att gå till doktorn. Jag önskar jag kunde jobba med min musik istället. Jag hatar att göra något annat än att dansa eller sjunga eller jobba med min musik eller till och med plugga, det känns som att jag slösar massa tid då. Jag har redan slösat bort 16 år liksom. I had enough of laziness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0