bye bye, habits

Oh herregud, jag har ätit så mycket frukt att jag kommer spy i min sömn. Sitter och kollar på Svenska Hollywoodfruar för första gången i mitt liv. Anna Anka är inte så hemsk som jag tyckte att hon verkade förut. Hon verkar ha fått ett litet wake up call när hon upptäckte att Paul är den typ av man som tror att han lever på 1800-talet - dvs, tycker att mannen är överlägsen kvinnan. Så som jag hade förstått det så var detta Anna's åsikt också, men nu när jag faktiskt hör henne själv säga vad hon egentligen tycker så fattar jag att det inte alls var så.

Ojojoj.. Vilken flummig text. Som sagt; jag spyr snart och jag är så sjukt slut efter allt dansande de senaste dagarna. Och mer blir det! Imorgon och på onsdag är det repetitioner och på torsdag, fredag, lördag och söndag är det fyra föreställningar per dag! Woohooo!

By the way.. De svenska Hollywoodfruarna har hemska svenska dialekter när de pratar engelska. Hade förväntat mig lite men satan! Dem har ju för sjutton bott där i flera år.

Och HERREGUD! Såg just Agnes-Nicole Winter's musikvideo/låt! HAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAH. Vad är det för fel på mänskan?!

Goodnight. Let's pretend this update never happened.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0