ladies and gentlemen, you already know what it is

Idag var så jäkla bra dag! Shit! Var på Streetstar med Isa. För er som inte vet vad Streetstar är;
Streetstar är en jättestor danstävling dit några av världens bästa dansare (jag känner tre av dem! Hihihihi) kommer och battlar i locking, popping, hiphop och house (har jag missat nåt?). Kända artister kommer och uppträder, och är hosts för hela grejen. Ikväll är det Slick Dogg & Tempo som var hosts tillsammans med två andra (den ena är skitsnygg, yes). Åååh, vad nice det var! Sånt jäkla drag. Det var igår också, men då skippade jag det för att det är rätt dyrt (200 kr i inträde) och det var break igår, inte riktigt min stil, så det hade nog inte vart värt det. De öppnade egentligen klockan tolv imorse, och håller på till ett inatt. Hade helst vart där tills de slängde ut mig, men Isas bussar går så jäkla cp så vi var tvungna att dra redan vid åtta.

Now, I´m gonna be up ´til 5.30 tonight.. Gonna be dead tomorrow. Which is an understatement. Gonna be watching the Grammy. Anyone else?
Watching The Osbournes right now. It´s sooo crazy. It´s crazy because they´re so normal. Well.. they´re not the typical Christian family. They´re not. But what family is? I gotta tell ya, my family is at least as crazy as the Osbournes. Sharon´s adorable.

Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Haha, I thought you did. :P

What is the difference between regular classes and unregular classes?

I´m dancing locking, streetdance and jazzfunk.

Aha! Haha, I thought it was a dancestyle... Sounds fun! Where was it?

2010-02-01 @ 01:58:21
URL: http://supermanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0