neverending parade of stupid

She was the neeew giiirl in.. tooooown!
Shit, jag älskar sextiotalet! Särskilt sextiotal á la Motown. Tänk Supremes, Jackson 5, Jackie Wilson, Diana Ross, Negro Day på Corny Collin´s Show (i Hairspray) med Motormouth Maybelle, soul, Marvin Gaye, Stevie Wonder.. AAAH! L.O.V.E.
Har ni något favorittiotal (under 1990-talet)? Mina är helt klart sextiotalet och åttiotalet.

Fick just veta att jag börjar nio istället för kvart över tolv, yippie ki-yay MF.. Men det är bara att tuta och köra, sista dagen före lovet, WIIIIHOOOOO! Freedom. Äntligen!

Jag och Molle bestämde att vi ska gå och testa musikaldans på Danscenter när de har öppet hus nästa gång. LÄNGTAR! SÅ jädrans mycket. Äntligen! Har velat dansa musikaldans sedan jag såg Grease första gången, dvs jag var liten, men jag har aldrig lyckats ta reda på vad själva dansstilen heter och aldrig hittat vart den finns. Men.. ikväll. Då fann jag den! Wäääy.

Helene (syster) köpte förresten Elvis-strumpor till oss idag. Hehe, jag är så jäkla taggad på att låtsas att jag lever under sextiotalet. Någon som bangar?

VILL SE DREAMGIRLS!

Ladies and gentlemen, I give you.. Diana Ross and the Supremes!


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: Hehe ja verkligen!

Ja jag tycker också synd om hennes familj :( Usch så tragiskt detta är..

2009-12-21 @ 22:12:12
URL: http://annalunda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0