Michael Joseph Jackson

Jag är en fangirl. Och det är något ni som läsare kommer märka VÄLDIGT mycket av.

Jag är ett ofantligt stort fan till Michael Jackson. Verkligen ofantligt stort. Kan inte beskriva hur bra denna man är, hur mycket jag avgudar precis allt med honom, allt han gör. Jag tycker själv att det är patetiskt hur långt man kan gå, men det är inte alltid som man lever som man lär. Dubbelmoral in my hat fo' evah ni vet.

Jag kom precis hem efter att ha sett This Is It. FY SATAN I HELVETE vad jag ska se den filmen om och om igen.. igen.. igen.. igen.. and so on. Jag KAN verkligen inte beskriva hur awesome MJ är, det går inte! Jag är hög på adrenalin och lycka just nu, allt går verkligen min väg nu och jag får alltid adrenalin- och lyckokickar av Michael. Att dessutom se honom på en stor bioduk och höra hans röst och musik ur högtalare.. WOW! Man känner att man lever, på ett positivt sätt.
All the L O V E in the world and a big THANK U to that man

I'll be there to comfort you, build my world of dreams around you, I'm so glad that I found you. I'll be there with a love that's strong, I'll be your strength. I'll keep holding on. Forever, Michael.


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Fin skrivit! :(<3

2009-10-31 @ 10:32:21
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0