edinburgh

Igårkväll kom jag hem från ljuva, ljuva, älskade Skottland. Edinburgh in my hat forevah säger jag bara. Fytusan vad jag älskar det stället, ska definitivt bo där någon gång under mitt liv, förhoppningsvis ganska snart. Vill jobba i Mary King's Close, som tourguide. Vill ta över som Jonet Nimmo där. Hoppashoppashoppas!
Idag ska jag till Mediagymnasiet och prata med rektorn. Jag vill byta skola, från Nacka gymnasium, handel och administration med inriktning turism och resor till mediaprogrammet på Mediagymnasiet. Hoppas att hon låter mig börja. Ska försöka övertyga henne om att jag kommer bli Leonardina DaVinci och göra skolan superpoppis! Wiho! Eller inte.
Hon lät i alla fall rätt lätt att övertyga på telefon. Thumbs are hold!
Bilder från Skottland på G.

Peace & love / reb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0