zip it. zip it gooooood.

G'mornin people! Hemma från skolan idag pga sprutan. Känner mig fullt normal nu bortsett från att överarmen gör ont. Men imorse kände jag mig lite konstig i huvudet, men det är ju inget ovanligt (: 
Najs i alla fall att vara hemma en hel dag och göra precis vad man vill. Ska rita, läsa, skriva, lyssna på musik (som jag alltid gör, vad jag än gör samtidigt. När jag borstar tänder, t.ex.), osvosvosv. Har i och för sig dans ikväll, men det är baaaara positivt. I love it! Dancin' is my life. Har street idag, på lördagar har jag ragga. Street-koreografin är lite roligare, förutom den sista biten på raggan. Fast det känns lite mindre.. strikt på raggan. Vi är alla så himla trista som dansar, Amanda dödar sig själv när hon försöker få oss att bjuda på oss själva, våga prata osv. Haha, shit, jävligt svårt uppdrag faktiskt. Jag försöker vara mig själv där, men det blir jäkligt svårt när alla andra är som döda robotar (?). Said with love.

AAAAAHHH JAG BLIR GAAAALEN PÅ BLOGG.SES BILDUPPLADDNINGSPROBLEM SOM DEM HAR VARANNAN TIMME



Luv / "Rebe"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0