you're playin' with your life, this ain't no truth or dare

Jag är så jävla deprimerad!
Vet ni varför?
Nej.
Jo, för att. Vågar knappt säga (läs: skriva) det.
Dansklasserna tar slut nästa vecka.
Ja, alltså, de fortsätter ju efter jul.
Fan vad jag hatar lov! De ska alltid förstöra något bra. Sedan så sade ju Amanda för ett bra tag sen att hon förmodligen kommer sluta efter nästa termin. GAAAAAAAAH. Hur ska jag klara mig? HUR? TELL MEEEEE!

Jag vet, jag är psykiskt störd som kommer sakna min danslärare så mycket. Men ni anar inte hur bra hon är! Shit, vilken asslicker jag är. Fast hon läser ju knappast min blogg. Gött de. Skulle bli klassad som patetisk idiot för resten av mitt liv isåfall. Fast nej, Amanda är snäll.

Har i alla fall två till klasser att gotta mig i. Ragga på lördag. Nej, skojade bara, jag har TRE. Ragga på lördag, som sagt, street på torsdag, och ragga på nästa lördag. Sedan kan jag börja knapra anti-depressionspiller.

Nu ska jag grina lite.
Gonatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0