YOU LOOK LIKE A LOT OF FUN

Lääängtaaaaar satt jag snart dör till dansklassen på torsdag! Street är roligast.. Är nog för att koreografin vi kör just nu innehåller lite locking och popping skulle jag tro. Eller så är det för att ett steg i refrängen i ragga-koreografin är så jävla stört så man ser så sjuk ut när man gör det, haha.
På fler än ett sätt är raggan bättre. Det känns inte lika.. stelt. Det har jag skrivit förut, behöver inte skriva det igen. Plus att jag inte är bäst i gruppen där. Vad jag vet. Jag kan inte göra den sista biten särskilt bra. På streeten är det nog jag, Isa och Alice som kan dansen bäst, och eftersom inte Isa och Alice kommer varje gång så blir det som att jag hamnar i centrum när Amanda (danslärare) inte dansar med oss. Då är det mig alla kollar på. Jag gillar den inte.. Eller jo, lite. Men det känns som att det är JAG som tar plats, som att jag har typ världens största ego, haha.

Har iaf badminton ikväll. Goodie. Mamma åkte precis för att kolla till mormor som blivit sämre. Väldigt sjuk, det är hon. 
Helgen är slut.

Peace & love /Rebbie

Hippie feeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0