tell them that it's human nature

Här sitter jag i mitt blåa rum med min MJ-hatt på knoppen och lyssnar på Blood on the dancefloor. Fytusan vad bra MJ är! Shit, jag får rysningar.

Ja, här sitter jag. Och vet inte vad jag ska skriva. Yey, rekord! Hur länge har jag bloggat? En vecka? Jo, en vecka är det nog idag, GRATTIS! Slut på inspiration och kreativt flöde redan. Tipsination, BRAINSTORMA alla mina fem läsare!
Nu byttes låten. Nu är det Smooth Criminal.
Satt ni vet liksom.

Vad ska jag skriva nu då? Jo, men jag vet! Kan ju berätta en OERHÖRT GLAD nyhet. Jag ska på This is it igen!!! Tjuhu, my year is made säger ni? Knew it!
Eller, ja, jag ska försöka övertala mamma ikväll om att hon vill gå. Hon ville ju det från början, när hon såg reklamen på tv. Men... jag antar att man kan väl ändra sig?

Nu bytte stereon till Black or white.

Nu tog Black or white slut. (<---- så lång tid tar det för mig att trycka på enter två gånger.) Jag bytte från You are not alone till Blood on the dancefloor.
THIS IS IT! THIS IS IT! THIS IS IT! THIS IS IT! THIS IS IT! THIS IS IT! THIS IS IT!

Jag är förresten förbannad på LimeWire (call me illegal), för det vill inte ansluta. Och jag som behöver ladda ned tre låtar!!! This is it, Blood on the dancefloor och en Dead or alive-låt. Kanske också ... hjärnsläpp.

Fast nu kom jag på att jag inte behöver ladda ned Blood on the dancefloor. Jag har den ju på skiva! Haha, här sitter jag liksom och LYSSNAR på den. Tss, tss. Nu bytte stereon till You rock my world.

Nu bytte den till Break of dawn.

Nu bytte den till One more chance.

Nu bytte den till Don't stop 'til you get enough.

Nu bytte den till Rock with you.

Heheheheheh. Det tar tid det här, bloggandet.


You rock my world


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0