Rebbie in the sky with cornflakes

Yellow! Nu är det en ny dag och tomorrow won't be able to catch me :) 
Kommer vara tvungen att rita en jävla massa idag kom jag på nu. Igår åkte jag till skolan för att joina på bildlektionen iaf, då sade läraren att deadline för BÅDE Skräck-bilden och eget arbete är den sjunde december eller någonstans runt där.. Minns inte riktigt. Men.. hur.. Jag har ju knappt ens börjat! Jag har skissat dit Thriller-bokstäverna på Skräck-bilden och ritat tre icke-runda cirklar. Det är allt! Paniiiiiiiik.

Vad är det för datum idag förresten? Fjortonde. Hm. Kanske inte var så bråttom. Jag tänkte att det var den typ 29;nde november. Paniken botad.
Men bör ändå sätta igång, annars kommer det aldrig bli klart.
Fast det är ju kul iaf :D  Får sitta och rita saker som jag VILL rita, samtidigt som jag lyssnar på you-know-who :D

Har dans idag, längtaaaar! Längtar till badmintonen också, har inte spelat på aslänge, senast var veckan innan lovet. Har ju badminton imorgon, slipper längta så länge.

BOKTIPS! HARRY POTTER, ah shit vad bra dem böckerna är.. Speciellt på engelska. Speciellt de två sista. Jobbigt dock att man på sina ställen måste tänka så jäkla mycket, haha. Complicated shit :P

Sjukt snygg snubbe den där Anthony Kiedis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0