NIGHTLY ACT

Yellow! Vart dålig update idag, helvetesdag i skolan.. Började tolv, so far so good.. Första lektionen slutade runt halv två. Då hade jag håltimma till halv fyra :(  Gillar INTE håltimmar. Gillar inte att sluta så sent heller, om jag slutar halv fem så är jag hemma halv sex. Då ska jag på måndagar springa ut och dela ut tidningar, vilket brukar ta tre timmar eller mer. 
 
Längtar till lördag! På dagen ska jag till LG Winter Jam, och på kvällen är det som sagt parteeey hos Friday. Har förresten kommit på lite halvt hur jag ska vara klädd! Temat är ju gangster. Så de flesta kommer nog komma som Snoop Dogg eller whatever, men.. en ganster är ju egentligen en sådan som Michael Jackson i Smooth Criminal, James Bond eller ja, en snubbe i kostym, hatt och pistol på 20-talet. Har ju hatten, leksakspistol får man nog tag i någonstans.. Sen då? Får fundera.

Have a good night ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0