look who took you under with seven inches in

Ska egentligen gå och sussa, men var bara tvungen att..


FYYYYFAAAAAAAAAAN VAAAAD GRYYYYYYYYM MIIIIIIICCCHAAAELLLLLLLL JJJJJAAAAACCCKKKKKKKKSSSOOOOOOOONNNNNN ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRRRRRRRR

Michael Jackson in my hat fo' evah.

Snygg är han också. (OBS: Fullt allvar, ser ni inte??!?!! Blinda människor jag omgiver mig med. Tss.)
By the way; Blood on the dancefloor är GRYM.

Nu ska jag kolla på Blood on the dancefloor bara EN (yeah right) gång till, sedan ska jag läsa Häri Buttahh (Harry Potter) och soooova. Har inte kunnat somna de senaste nätterna, vilket har straffat sig på morgonen.

Var jobbigt att lämna Nacka Gymnasium.



HELVETEEEEE
Kom just på att jag glömt boka biljetter till This is it. Hur fan kan jag glömma? Det enda jag har tänkt på hela kvällen är liksom MJ och This is it. AAAAAAHHHH! Och mamma somnar snart, mamma med kortet! Hurry-hurry-hurry-up.


(Okej, nu känner jag att den här bloggen måste vara obotligt trist för icke-MJ-intresserade-människor (does that kind really exist?!?!). Men, den är ju trots allt min. Och MJ är - bäst. Minst sagt. Den skulle ju hur som helst vara obotligt trist utan allt MJ-snack, så.. :D)


drooooooooooooool ;D


peace /   Rebbie

Kommentarer
Postat av: E

Hej sötnos!

Hur mår du i denna kallahöstdag ? ;>

2009-11-04 @ 17:15:30
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0