KOM IGEN DÅ DJURGÅRN

DEM MÅSTE JU VINNAAAAAAAA
Dem måste vinna den här matchen mot Assyriska! Annars åker dem ut ur Allsvenskan om jag har förstått det rätt. Fast de ska ju iochförsig spela en till match mot samma lag på söndag som jag ska gå på, så om dem vinner den.. Ja, vad händer då?
Yosif blev utbytt nu också :(

Jag träffade klassen idag! Haha, grymmaste klassen någonsin! Alla är skittrevliga och sociala och snälla och allt!

Åkte och hämtade biljetter till This is it idag också, åååh, LÄNGTAR! Som fan. Köpte idag, sen åkte jag och mamma in till stan och hämtade ut dem. Dock så hade jag bokat biljetter för ikväll, vilket inte var meningen. Men det var till det bättre! På sf.se så står/stod det att This is it bara går på Rigoletto på fredag. Platserna jag hade köpt var på rad två, dvs för långt fram, och nästan ute på kanten (ikväll alltså). Sedan när jag kom dit så sade han att det var till ikväll, så då bokade han om. Då frågade jag varför det inte står på sf.se att den går på Söder också. Det var något fel. Så därför var det väldigt många platser kvar! Vi fick på rad fyra i mitten, skitbra ju! LÄNGTAAAAAAHHHH

Nu ska jag sitta och hoppa upp och ned för Djurgårn och hoppas på det bästa.

Michael Jackson är bra.

HAHA, MÅSTE!

Peace =)


Kommentarer
Postat av: Jen

Nu är tävlingen om en Jackson Tee från Lola May avslutad. Kom in och titta vem som vann! :)

2009-11-05 @ 18:51:25
URL: http://lolamay.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA, vilken drömblogg för mitt att läsa...:O hahahaha xD (Y)grymt!

2009-11-06 @ 16:28:01
Postat av: Fredrik

OJ! glömde å skriva namn xD men det är Michael fredrik xD

2009-11-06 @ 16:44:49
Postat av: rebbie

Fredrik; haha yeahhh! my blog in my hat fo' evah, fullproppad med Majkäl kommer det vara!

2009-11-06 @ 21:57:39
URL: http://rebeckasclose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0