Johnny Deppig

Det var det, det. Sista "riktiga" raggaklassen är över. För i år. Längtar till nästa termin. Åååååh, vad jag längtar till nästa termin! :D  Är lite deppig nu. Får sluta med det. För varje sekund jag är deppig, blir jag mer och mer deppig. Har ju två till klasser, en street och en ragga. Fast att dem är öppet hus-klasser, så de är inte riktiga klasser. Men lika roliga för det :D  Blir kul att göra bort sig lite inför massa föräldrar och folk, behöver träna på att bjuda lite på mig själv. Fan. I alla fall inför vissa människor. Inför de andra kanske jag borde öva på att bjuda lite mindre på mig själv, haha. Nerå.
Ha det bra :D




Kommentarer
Postat av: emma

hoppas du har en bra söndag? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0