I want your love and I want your revenge

Blev sjukt taggad på att gå och se New Moon nu! Är inget Twilight-freak, har läst alla böcker, men tycker inte Stephenie Meyer skriver speciellt bra. Gillar filmen p.g.a. "sättet" (vet inte riktigt vad det är) den är filmad på, och p.g.a. skådespelarna. Nu snackar jag varken om Robert Pattinson eller Taylor någonting, utan Kristen Stewart. Vackra, vackra kvinna! Helt fantastisk.
Efter att ha sett trailern fick jag lust att se den inte bara för Kristens och filmens special thing's skull, utan blev lite nyfiken på Dakota Fanning som spelar vampyren Jane. Den rollen skulle jag väldigt gärna vilja ha. Gillar hur Dakota säger "this may hurt just a little" i trailern.
Det är min dröm, att få vara med i en stor film och göra mitt genombrott. Inte för kändisskapets skull (nej, jag känner inte något behov utav att få försvara mig själv, vill förklara varför bara), utan för att då behöver man inte kämpa för att få de roller man vill ha, och oftast inte får. Min drömfilm att vara med i skulle vara Harry Potter som antingen Bellatrix Lestrange (Helena Bonham Carter) eller Luna Lovegood (Evanna Lynch). Eller i Tim Burtons "Alice in Wonderland" som Queen of Hearts (Anne Hathaway). Eller Pirates of the Caribbean som Tia Dalma/Calypso (Naomie Harris).

Eller som tjejen som Michael Jackson sjunger till i "The way you make me feel" i This Is It ;)
Har ni några skådespelardrömmar? Vilka filmer/karaktärer skulle ni vilja göra?
SNART ÄRE JUUUUUL!


Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Ja, hoppas! :)

2009-11-20 @ 22:08:26
URL: http://popkungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0