I want your drama, the touch of your hand

Sitter i skolan och väntar på att matten ska börja. Trodde att den skulle vara inställd, blev så glad för läraren kanske tvingar mig att göra provet.. Ska fråga ifall jag kan göra det nästa gång vi har matte istället.
Ska inte göra något speciellt idag, bara chilla hemma, kommer ju ha fullt upp imorgon. Mamma sade förresten att hon har en kavaj jag kan låna till Fridas kalas. Hi, my name is Jackson. Rebbie Jackson. Ska ju se ut som MJ i Smooth Criminal :D
Ska ni göra något skoj i helgen? Antagligen kolla på New Moon som resten av världen (:
Dansklassen igår var awesome! Dansläraren är bäst. Som vanligt. Då.

Bye for now / Rebbie

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Minnesblogg

Sv: Det ska jag göra. ^^

2009-11-20 @ 12:38:30
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0