FRIDAY 13TH

Åååh, helg^^  Har längtat! Ska sova, rita, skriva, träffa kompisar osv.. AZUM!! Hehe.

Idag ska jag förhoppningsvis in till stan med Molle, men eftersom bajsungen aldrig lär sig att ladda mobilen så får jag inte tag i henne. Så jag sitter och smsar med Bee som går i samma skola, så hon kan säga till Molle om hon stöter på henne. Annars åker jag dit påväg till min skola :)    Skippar mediakunskapen, orkar inte, mitt huvud känns riktigt jävla fucked up. Men bilden ska jag till! Självklart, är det MJ så är det :D
Måste som sagt till stan, ska åka till H&M och leta efter en grej.. SOM JAG MÅSTE HA!! Men kommer säkert inte hitta den, det är ju Friday 13th after all ;)

Den här spökdagen får mig att längta tillbaka till Edinburgh. Det kan man kalla spökstad!


Hunden som följde efter oss på Kreta :D  Jag döpte henne till Aleksi



Captain Rebbie Sparrow :D   Jag (till höger) och Helene i Edinburgh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0