BACK TO BLACK

Min kära kompis Frida fyller sexton den 25;de november, och ska ha parteeeey på lördag :D  Ska bli skitkul. Dresscode är gangstah.. Ja. Kläder, alltså, bralla och tröja, är kirrat, bara att dra på sig danskläder ju. Men.. eh.. man ser inte särskilt gangstah ut om jag får säga så. Ser bara ut som en Rebbie med för stora kläder, typ. Hur fan ska jag pimpa gangstah-style? Brainstormaaaaa alla (överdrift) läsare!!

Nu ska jag lägga mig och läsa Kalle Anka (you gotta love it) och sen sussa. Så sjukt skönt att jag börjar tolv imorn! Gött schlet.

(Ska förresten bättra mig på det här med bilder.. Är kanske inte så kul att se bilder på Michael Jackson i varje inlägg. I mean, jag njuter av det (:D) och säkert alla MJ-fans som kommer in.. but still!)

Nu är förresten (nr 2) mina naglar svarta. Måste uppdatera er, you know.

EN SISTA GÅNG (okej, lögn. Men det kommer bli mer sällan att ni får se my darlin' här! Varje dag, sure thang, men inte i varje inlägg ;D)

 LOOOOOVEEEEE  / rEBBIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0