As he came into the window, it was the sound of a crescendo

Det var så jäkla gött i helgen! Jäklar i min lilla låda vad sköj det var. Kunde inte dansa så mycket, pajade foten i torsdags på dansen, så det var kanske inte så kul att försöka få mig att dansa. Hehe. Men nästa gång kör vi så brallerna ramlar av! Längtar som en gnu tills jag fyller 18, då blire ut och klubba! Och jag som inte ens är sexton än, haha, på så sätt suger det att vara född 28 december :(

Sitter och försöker knåpa ihop en skaplig önskelista. Har aldrig haft problem med det innan. Men jag önskar mig så trista saker! Man vill ju ha paket som man kan ta i, som man kan slita upp och sedan pilla lite med grejen. Det jag har skrivit upp är skivor, kul ju men jag vill ju ha annat också för fän, live-DVDs (skivor det med), presentkort (typ världens tristaste sak man kan önska sig), dansklass (kan man inte toucha), blekning utav hår (samma där), näspiercing (...) osv. Nå tips, perhaps? Vad önskar ni er? Skriv gärna långa listor, hehe, tycker sånt är kul att läsa. JUSTE! Moonwalker av MJ önskar jag mig också. Den var uppskriven. Och Fresh Prince in Bel Air, That 70's Show och Scrubs-boxar.

Löv/Reebee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0