tis the season to be jolly, falalalala, lalala.

I ♥ snow :D
Helt underbart, kom precis hem från backen.. Görnajs var det.
Bara så att ni vet, jag är inte från Göteborg. Jag är född och uppvuxen i Stockholm. Men jag säger gött, gör och någonting mer som jag inte minns vad det är för något hela tiden. Don´t ask why. Hehe.

Jag började följa lite bloggar igår på bloglovin.. Jag är besatt! Shit, helt galet. Går in och kollar där hela tiden.

Nu har jag en galen hund här i huset och den, hrrm, gillar mig, kanske lite för mycket. Ska baka peppisar med los kusinos.. Så, vi ses ikväll, kanske! Eller, jo, det gör vi. Idag blir det flitigt användande med kameran (mobilen) i alla fall, så.. Yes!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0