music is a power people depend on everyday

Tar detta på svenska, känner för det.

Helt jäkla otrolig dag! Hela Stockholm stod still, nu är det kaos och trafikolyckor till höger och vänster.
Vid tolv fick jag veta att alla bussar var inställda. Jaha, hur kommer man hem då? Får hoppas på att de börjar gå igen om någon timma.
Nu är klockan fyra, och nu är det inte bara bussarna! Nej, nu är Bromma flygplats och alla taxisar inställda också! Tjoho. Panik börjar komma krypande i MediaGymnasiet.

Nu går det ett fåtal bussar. Värmdö, där jag bor, var mest problem med, såklart. Men mamma kom och hämtade mig.
Överallt ligger det bussar och bilar i dikena. Det är med risk för sitt liv som man ger sig ut på Stockholms gator ikväll.

Galen dag. Men sjukt rolig, faktiskt. Måhända att det bara är jag och Johanna som tycker det, men det är jäkligt kul att bli insnöad i skolan. Då har man något att prata om, hehe. Kanske inte kul om det händer varje dag, att sitta i skolan varje dag till halv sex känns inte så lockande..

Typiskt mig att inte ta några bilder. När man äntligen är i crazy winter wonderland så klart att man ska glömma.

Såhär ser det ut i Stockholm, om man bortser från att man inte kan se sin nästipp p.g.a. snöstormen, alla trafikolyckor överallt osv. osv. Sedan så är det ju lite mindre bergigt och skogigt, kanske..


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Mm hon pratade om resan och massa andra saker =)

Det är konstigt att det ska bli kaos överallt när det kommer snö....

2009-12-17 @ 18:48:18
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: CLIP

så mysigt med snö=)

2009-12-17 @ 19:18:50
URL: http://clip.blogg.se/
Postat av: Louise

SVAR: haha lovely :-)

same här, fast med twilight :d

2009-12-17 @ 20:02:42
URL: http://hhannalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0